Alla inlägg den 12 september 2012

Av amanda hammarlund - 12 september 2012 12:25

Hejhopp! Hur är läget? För mig är det bra, sitter i skolan och har SO just nu. Har precis haft lunch och innan det så sprang vi på idrotten, men har ju varit sjuk så gick inte så bra, fick inte springa klart för min idrottlärare heller.. 


Efter skolan så ska jag på min första aikido träning, det ska bli sjukt kul men får se hur det går med tanke på att jag piercade naveln i måndags och är rätt så öm just nu.. För övrigt så är allt bra, har inte kunnat blogga så mycket för har haft en del att göra, legat efter i skolan en del efter att jag varit sjuk osv.. Men nu kör vi igen!

Ska fixa header nu i helgen osv, så snart är allt klart   

Här är lite bilder från senaste dagarna:


 

Navelpiercing!


 

Julia städa skolan..


 

fikade med Julia och Felicia.


     

Igår åkte jag och Felicia och åt sushi till middag!



Tidigare månad - Senare månad

Mitt namn är Amanda Hammarlund, jag är född 1997 och bor i Sollentuna och Danderyd, strax utanför Stockholm innerstad. I bloggen skriver jag om min vardag och andra saker som jag tycker om. T.ex. som chocklad, vänner, justin bieber, shoppa & dansa loss...

Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Följ mig på Instagram: AmandaHammarlund

 

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards