Alla inlägg under augusti 2012

Av amanda hammarlund - 31 augusti 2012 21:25

               

Måste bara tipsa er om världens bästa hemsida http://society6.com/cases där det finns väldigt fina och classy skal och jag kan ju säga er att dem jag lagt upp bild på kommer investeras såfort jag har fått min iphone 4s! LOVE



Av amanda hammarlund - 31 augusti 2012 19:51

Hejhejhej och massa hej!  
Har gått runt med huvudvärk hela dagen i skolan, så när jag kom hem så la jag mig i soffan och har i princip legat här sedan dess, har planerat läxor, träningar och massa sånt under tiden så det käns rätt skönt. Passar förövrigt på att stanna hemma ikväll och köra en myskväll med internet shopping och film maraton, är så trött att det svider i mina ögon så känner ett stort behov av att komma i säng i tid ikväll.

Tänkte kolla runt bland olika kurser i olika sporter, känner verkligen för att komma igång med någon aktivitet igen.. Har kört gym och powerwalking det senaste året men man tröttnar ju, inte för att jag kommer sluta powerwalka men är ju kul att köra i grupp också, så vad har ni för tips? tänkte mig typ självförsvar, pilates eller millitärträning? Något som är så utmattande och jobbigt som möjligt, älskar att ta ut mig :)

Här har ni iallafall några bilder från dagen:

 

 

Emelie! och någon random som kör en typical mörby i bakgrunden haha

 

 

Ollan och jullan!

 

    

Den här lappen satte våran mentor upp på vår klassrums dörr, vet inte om man ser vad det står i mejlet men det står något liknande med att vi är den bästa klassen i skolan och satte allt på musiken, det var våran musiklärare som skickade mejlet till vår mentor :')

Av amanda hammarlund - 31 augusti 2012 14:39

Sitter och väntar på bussen i detta underbara väder, glad att jag hann ta med mig ett paraply imorse trots att jag stressade ihjäl och missade bussen.. Är hursomhelst helt dygnsur och är påväg hem för att torka och byta om!

Av amanda hammarlund - 31 augusti 2012 10:04

Gooodmorgon! Har matte just nu och håller på att skriva loggbok, känner att det går väldigt bra... Är sjukt seg idag och vill bara gå och dö i min säng och se på film. Men har bara två lektioner kvar, en innan och en efter lunch, sen slutar jag! Skönt med helg, snacka om välbehövt.


     


btw har fulaste headern, den är bara tillfällig looovvaar!!


Av amanda hammarlund - 30 augusti 2012 20:41

Hejhejhallåå!! Hur är läget? Hade näst längsta dagen i skolan idag, slutade halv fyra och började åtta så är väldigt trött nu. Efter skolan åkte jag hem och halvt dog i soffan, sen följde jag med mamma och handla. Åh känner att jag verkligen har legat plus hemma de senaste veckorna, fast har nog sumpat det en del med tanke på förra helgen och idag när jag spillde assiton på soffbordet så det fräte sönder...

Nu tänkte jag gå och måla klart mina naglar, sen fixa mig och lägga mig i sängen och läsa NO läxan.

 


Haha det här klippet gör en ju på bättre humör, åh vad skönt det ska bli med helg! vi hörs imorgon, godnatt! LOVE

Av amanda hammarlund - 30 augusti 2012 11:30

           

Av amanda hammarlund - 30 augusti 2012 10:38

Sitter i cafeterian i skolan med mina kära vänner!
       


PEACE OUT


Mitt namn är Amanda Hammarlund, jag är född 1997 och bor i Sollentuna och Danderyd, strax utanför Stockholm innerstad. I bloggen skriver jag om min vardag och andra saker som jag tycker om. T.ex. som chocklad, vänner, justin bieber, shoppa & dansa loss...

Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Följ mig på Instagram: AmandaHammarlund

 

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards