Alla inlägg den 3 september 2012

Av amanda hammarlund - 3 september 2012 18:55

 

Hej lovies! Måndag idag, det menas med ny vecka och nya tag. Kom hem från skolan för ett tag sedan och har inte gjort så mycket sen dess, typ ätit och sett på tv. Just nu skypar jag och Felicia med några killar som vi träffade i Spanien, åh vad jag saknar det. Hade verkligen världens bästa veckor där och kan inte vänta tills vi åker tillbaka! Dem visar hur varmt de har det osv, gaaahhh avundsjuk!!
Snart ska jag äta middag och plugga, men först ska jag försöka ladda in bilderna från Spanien på datorn, och kanske lägga in några i ett inlägg? you'd like dat huh?

Har inte fottat något idag heller, vet att jag måste bättra mig men Felicia/hennes mamma har slarvat bort min laddare så har typ inga batterier och måste spara dem under dagen.. Men ska fixa ny laddare så fort som möjligt    

Av amanda hammarlund - 3 september 2012 09:06

Morsningkorsning! Fyfan vad jag är trött. Sitter och väntar på bussen just nu, men den går så olika tider så man vet liksom aldrig när den kommer.. Så ja, lär ju bli sen! Fast nu kom den!! Vi hörs sen, puuss

Tidigare månad - Senare månad

Mitt namn är Amanda Hammarlund, jag är född 1997 och bor i Sollentuna och Danderyd, strax utanför Stockholm innerstad. I bloggen skriver jag om min vardag och andra saker som jag tycker om. T.ex. som chocklad, vänner, justin bieber, shoppa & dansa loss...

Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Följ mig på Instagram: AmandaHammarlund

 

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards