Alla inlägg den 4 september 2012

Av amanda hammarlund - 4 september 2012 21:25

Hejhej hallååå! Idag har varit en riktig bajsdag, har haft världen pms hela dagen som ni kanske har märkt på mina inlägg. Tur att mina vänner får mig på bra humör iallafall, annars hade jag nog åkt hem från skolan..


Just nu sitter jag i sängen och har jätte ont i halsen, men vill inte missa skolan imorgon för vi gar fotografering! Blir dock aldrig bra på klassfotot men det är ju värt ett försök! Nu ska jag läsa i en halvtimme (läxa) sen sova, puss och godnatt!


Två bilder från idag:


   

Av amanda hammarlund - 4 september 2012 20:07

                                                             

Av amanda hammarlund - 4 september 2012 13:27

Nu har jag världens jävla mensverk, råkade byta kod på mitt lås utan att jag märkte det så fick såga upp det, det regnar och ja, typ det. 
Har bara en lektion kvar idag, sen ska jag hem och träna. Skulle tydligen inte fira min kompis idag utan på Lördag så då slipper jag stressa, ett plus idag iallafall.



 

Vist är jag snygg idag?

Av amanda hammarlund - 4 september 2012 10:51

Goodmorgon! Är så sjukt lack på de här datorerna vi fått, de blir bara sämre och sämre. Och det gör ju inte saken bättre att alla andra skolor har fått macbooks... 


Och sen är jag fett lack på att Felicia inte svarar, råkade radera alla bilder från datorn, sämst musik på i högtalarna, fryser som fan och ja det fortsätter bara! fan har verkligen pms och det käns som att jag inte kommer klara en minut till här i skolan.. Efter skolan så ska jag förmodligen fira min kompis och träna, får se hur jag ska hinna med allt.. Måste plugga också, har redovisning nästa veckan och en bok som ska vara utläst och massa mer.. Aja nu måste jag hitta en krönika sen springa på lektion, seriöst vart hitta man krönikor?? Jag och Olivia letar runt som fan men finns ju ingen stans! Aaahhh är inte på så bra humör idag som ni märker.. Puuuuusssss



 

Saknar dig babe!

Tidigare månad - Senare månad

Mitt namn är Amanda Hammarlund, jag är född 1997 och bor i Sollentuna och Danderyd, strax utanför Stockholm innerstad. I bloggen skriver jag om min vardag och andra saker som jag tycker om. T.ex. som chocklad, vänner, justin bieber, shoppa & dansa loss...

Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Följ mig på Instagram: AmandaHammarlund

 

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards